Utdanningsprogram hos Videreskolene

Videreskolene tilbyr en rekke utdanningsprogram hos Feiring- og Krokeide videregående skole.

Vi følger Læreplanverket Kunnskapsløftet med tilhørende fag- og timefordeling.

Ved fullført opplæring går våre elever opp til lokale/sentrale eksamener med eksterne sensorer.

Våre utdanningsprogram

Elektro og datateknologi

Elektro og datateknologi er under stadig utvikling og svært viktig for både samfunn og næringsliv.

helse og oppvekstfag

Helse og oppvekstfag

Dersom du liker å jobbe med mennesker og ønsker et mer praktisk rettet utdanningsløp, kan dette være rett utdanningsprogram for deg.

Informasjonsteknologi og medieproduksjon

Her vil du lære mer om blant annet brukerstøtte, nettverk, IT-sikkerhet, kommunikasjon og markedsføring.

påbygg feiring

Påbygg, Feiring VGS

Studiet passer for de som ønsker generell studiekompetanse for å kunne søke høyere utdanning på universitet eller høgskole.

Påbygg, Krokeide VGS

salg, service og reiseliv

Salg, service og reiseliv

Velger du salg, service og reiseliv får du en trygg og allsidig utdannelse som åpner for en rekke spennende karrieremuligheter etter utdannelse.

studiespesialisering

Studiespesialisering

Dersom du liker teorifag og ønsker å studere videre på høyskole eller universitet, er dette rett utdanningsprogram for deg.

Disse fagene tilbyr vi

salg, service og reiseliv